Redakcja Hmag
08.01.19

Urodziny BoConcept ze sztuką w tle

13 grudnia 2018 r. w warszawskim salonie BoConcept przy ul. J. P. Woronicza 31 celebrowano poczwórny jubileusz. Świętu najlepszego duńskiego wzornictwa towarzyszyła bogata wiedza merytoryczna oraz niepowtarzalna atmosfera!

Urodzinowe przyjęcie BoConcept

Urodzinowe przyjęcie BoConcept odbyło się w jednym z trzech stołecznych salonów marki. Świętowano podczas niego aż cztery okazje: 18 lat BoConcept w Polsce, 66 – na świecie, jubileusz 10-lecia ikony designu – fotela Imola (projektu Henrika Pedersena) oraz 5. urodziny salonu przy Woronicza 31.

Showroom odwiedzili liczni dziennikarze, przedstawiciele branży wnętrzarskiej, projektanci, styliści oraz celebryci. Event poprowadziła Olga Kisiel-Konopka – właścicielka OKK! PR.

Tego wieczoru swój wykład „Pomyśl(na) przyszłość. Trendy 2019/20” zaprezentował trendwatcher Michał Mazur z TrendNomad.com. Uczestnicy wydarzenia poznali również nietypową, artystyczną odsłonę ikony designu – fotela Imola.

Jak powstała jego pierwotna, ikoniczna wersja? Przed dekadą Henrik Pedersen znalazł inspirację do stworzenia swego dzieła w jednej z dwóch wirujących połówek piłki tenisowej. Każda ze stron fotela sprawia wrażenie, jakby powstała z jednego kawałka, a zaokrąglone kształty kontrastują z ostrymi krawędziami paneli bocznych.

Tak nietuzinkowe połączenie nadaje mu dramaturgii i wpływa na poczucie wizualnego komfortu. Natomiast jego „nowe wcielenie”, wersja zinterpretowana współcześnie powstała za sprawą kooperacji BoConcept Warszawa, a także projektanta mody, znakomitego artysty – Mateusza Sudy. Zaprezentowaną podczas urodzin wyjątkową odsłonę mebla wyróżnia intensywna czerwień materiału i charakterystyczna dla artysty kreska.

Z okazji jubileuszu 10-lecia fotela Imola, marka przygotowała 600 egzemplarzy z edycji limitowanej, wykonanych ręcznie w nowej odsłonie: miękkim, luksusowym czarnym aksamicie. Do tej pory sprzedano ich 300 – unikatowe modele wyposażone są dodatkowo w numerowaną tabliczkę, broszurę oraz certyfikat autentyczności.

Krótkie wystąpienie zaprezentował gospodarz wieczoru – Kamil Maślanka, współwłaściciel BoConcept Warszawa. Wydarzeniu towarzyszył również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Do zwycięzców trafiły m.in. miniaturki fotela Imola, plakaty czy biżuteria.

Najnowszą technologię zaprezentowała marka Samsung. Goście mogli przekonać się o niezwykłej jakości obrazu, którą gwarantuje telewizor QLED 8K. O podniebienia przybyłych zadbała restauracja MJUD, a dobry humor zapewnił ABSOLUT. Partnerami wydarzenia były również marki Jo Malone London oraz On My Wall.

Więcej informacji o BoConcept Warszawa na stronie: boconcept.com

Czytany: 57

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *